A modenai versenypályán tesztelik az olasz gyártó szuperautóját

Még tart a Maserati MC20-as finomhangolása, most épp versenypályán tökéletesítik a szuperautó tudását.

null

A Maserati MC20-as legkülönlegesebb része az előkamrás V6-os biturbó benzinmotor, amely 630 lóerős teljesítményével igazi szuperautóvá teszi a 1,5 tonnánál könnyebb sportkocsit. A mérnökök mindent megtesznek annak érdekében, hogy még versenypályán se okozzon csalódást a gép, ezért most épp a Modena Circuit versenypályán végzik a finomhangolást.

Maserati MC20
Fotó: Flickr

Azért visel még mindig némi álcát a tesztautó, mert az ügyfeleknek még egészen 2021 elejéig várniuk kell az autókra, tehát a szériaváltozat leleplezése még hátravan, az eddig megismert Maserati Corse 20-as hivatalosan sorozatgyártásra kész prototípus.

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Bemutatkozott az első, csak elektromos hajtású svéd SUV-kupé

Az XC40 testvérmodelljét már csak online lehet megvásárolni-előfizetni, és ez az első Volvo, amelyből nem lesz belső égésű motorral szerelt változat.

A Volvo úgy számol, négy év múlva már eladásainak felét akkumulátoros-elektromos hajtású autók adják, és 2030-ban már csak ilyen autókat kínál, és azok érkezésével együtt fokozatosan átalakítja üzleti modelljét is. A hagyományos értelemben vett kereskedések helyett online lehet majd megvásárolni illetve előfizetni az autókat. Ezzel a bejelentéssel egy időben mutatták be az első, csak villanymotoros formában készülő autójukat, az XC40-es szabadidő-autó C40 névre hallgató kupé változatát.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.