Nehéz a versenyzők élete – SF90-nel kell kergetőzniük versenypályán

Carlos Sainz-nak és Charles Leclerc-nek még akadt annyi szabadideje, hogy megkergessenek az imolai pályán.

null

Különösen nagy nyomás nehezedik a Ferrari F1 versenyzők vállára, főleg manapság, amikor már évek óta várnak a szurkolók és a cégvezetők a jó eredményekre, de azért vannak a munkának jó pillanatai is, például amikor az SF90 Spydert és az SF90 Stradale Assetto Fiorano modelleket kell az imolai pályán meghajtani. Carlos Sainz és Charles Leclerc a 2021-es szezonra készülve tett így, az eredmény pedig az alant látható videó.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: MTI/EPA/XPB Images/FIA

A Ferrari csúcsmodelljén is tud javítani a Novitec

Ötven év kihagyást követően kínál sorozatgyártású V12-es orrmotorral szerelt kabriót a Ferrari a 812 GTS típussal (az 550, 575 és 559 nyitott változatai limitált modellek voltak kiemelt ügyfeleknek), és most a német Novitec tuningcég is elkészült az átalakítócsomagjával. Többféle kipufogórendszert kínálnak azoknak, akik még élvezetesebbé akarják tenni a nyitott tetős autózást, a könnyebb lélegzés miatt a 6,5 literes V12-es szívómotor teljesítménye 40 lóerővel és 33 Nm-rel emelkedik, 840 Nm-nek és 751 Nm-nek parancsol a sofőr jobb lába.

Az ültetőrugók 35 mm-rel csökkentik a hasmagasságot, a normál lengéscsillapítók mellett kérhető az első tengelyre olyan is, amely gombnyomásra 40 mm-rel növeli a hasmagasságot a fekvőrendőrök/egyéb akadályok leküzdésére. A Vossen felnigyártó segítségével készülnek az elöl 21, hátul 22 colos, központi kerékanyás felnik, amelyekre 275/30 és 335/25-ös abroncsok kerülnek. Karbonból készült légterelők mellett a beltér teljes átkárpitozását is szívesen elvégzi a Novitec a Ferrari 812 GTS esetén.

Tovább

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.