Retró-ruha az MX-5-nek

A Nihon Automobile College hallgatói készítették el a Cosmo Vision elnevezésű Mazda MX-5 átépítést.

null

A Nihon Automobile College hallgatói készítették el a Cosmo Vision elnevezésű Mazda MX-5 átépítést. A Nihon Automobile College (NATS) végzős hallgatóinak az alkotása a Mazda NATS Cosmo Vision, amelyen a diákok végeztek minden munkát, a karosszérialakatolástól kezdve az autószerelésig és a fényezésig – olvasható az Autó-Motor cikkében.

A kiindulási alapot az ND generációs Mazda MX-5-ös volt, amelyen az összes külső karosszériaelemet lecserélték.

A Nihon Automobile College hallgatói készítették el a Cosmo Vision elnevezésű Mazda MX-5 átépítést.
Fotó: AUTÓ-MOTOR

A másfél literes motorhoz lényegében nem nyúltak, de azért sportlégszűrőt és sportkipufogót építettek be, a futómű állítható magasságú és jelentősen kiszélesítették a nyomtávot.

A karosszéria teljesen egyedi, az egyszerűség kedvéért a fényszórókat a Volkswagen Beetle-ről vették át. A Mazda NATS Cosmo Vision vizsgamunka, nem terveznek belőle több példányt.

Logisztikai központ lesz a japán autógyártó brit üzeméből

Két évvel ezelőtt jelentette be a Honda, hogy bezárja a swindoni üzemét, most megvan a vevő, aki logisztikai központot valósít meg az autógyár helyén.

Vevőt talált a Honda a brit gyárára, a vevő a Panattoni nevű logisztikai vállalkozás, amely 700 millió fontos befektetéssel logisztikai központot hoz létre Swindonban, az autógyár területén. Pontos időpontot még nem közöltek, de várhatóan a Civic-modellváltás európai bekövetkezte jelenti a végét a termelésnek, előreláthatóan 2022 elején kerül majd sor az új, immár Japánban gyártott kompakt modell piaci bevezetésére – olvasható az Autó-Motor cikkében.

A Honda 1985-ben vásárolta meg azt az egykori repülőteret Swindonban, ahol aztán első körben az Európába érkezett új autók nullrevízióját végezték 1986-tól. A motorgyár 1989-re készült el – az erőforrásokat az ekkor a japánokkal kooperáló Rover termékeibe szerelték –, az autógyárat 1992-ben nyitották meg az Accorddal, 94-től készültek itt Civicek, 2000-től a CR-V.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.