Versenyautók megjelenésével is választható az új német sportautó

A spanyol forgalmazó készíti a limitált szériát, amelynél a márka legendás versenyautóinak fényezését kapja a Porsche Macan.

null

A spanyol forgalmazó készíti a limitált szériát, amelynél a márka legendás versenyautóinak fényezését kapja a Porsche Macan szabadidő-autó. Több mint hetven éves fennállása során számos olyan versenyautót készített a Porsche, amelyek legendás győzelmeket szereztek, ezek közül most négyet választott ki a spanyol forgalmazó, hogy azok megjelenését a 2,0 literes, 245 lóerős turbómotorral szerelt Macan szabadidő-autó karosszériájára adaptálja, és legalább gondolatban gyorsabbá tegye azt – olvasható az Autó-Motor cikkében.

A spanyol forgalmazó készíti a limitált szériát, amelynél a márka legendás versenyautóinak fényezését kapja a Porsche Macan.
Fotó: AUTÓ-MOTOR

A következő versenyautókat választották: 1954 550/1500 RS Spyder, 1970 917 LH „Hippie”, 924 GTP és 2015 919 Hybrid. A fóliadekoron felül 21 colos felniket, PASM aktív felfüggesztést, fűtött üléseket és egyéb extrákat is kapnak a 78 500 eurós áron kínált különleges Macanok, amelyekkel majd különféle rendezvényeken találkozhatnak majd Spanyolországban és Portugáliában az érdeklődők.

A cikk teljes tartalma ide kattintva érhető el.

Játék határok nélkül – E-Hybrid menetpróba

A jelenleg kapható legerősebb Panamera Turbo S E-Hybrid a márka minden tudását megcsillogtatja.

A különböző hibrid hajtásláncok elterjedése alaposan felforgatta a legtöbb márka kínálatát, a Porsche például három különböző vegyesüzemű rendszert kínál a Panamerához, ezek közül a két gyengébbik, a 462 lóerős 4 E-Hybrid és az 560 lóerős 4S E-Hybrid 2,9 literes V6-os, az aktuális választék legerősebbje, a kereken 700 lóerős Turbo S E-Hybrid viszont egy 4,0 literes V8-as benzinesre épül. Az önállóan 571 lóerőt és 770 Nm nyomatékot leadó blokk egy 136 lóerős villanymotorral egészül ki, a rendszernyomaték 870 Nm – olvasható az autómotor.hu cikkében.

A frissítést követően 20 lóerővel és 20 Nm-rel többre képes csúcsmodellnek 3,4 helyett csak 3,2 másodpercig tart a 0-100 km/órás sprint, és 310 helyett már 315 km/óra a végsebessége. 2425 kg-os tömegét figyelembe véve mindez lehengerlő mérnöki teljesítménynek számít! Nem feledkeztek meg a konnektorról tölthető akkumulátorról sem, kapacitását 14,1-ről 17,9 kWh-ra emelték, így akár 50 kilométert is megtehet tisztán elektromos üzemben, ezért továbbra is jár a zöld rendszám Magyarországon, ahogy német rendszámú tesztautónk is büszkén viseli az E betűt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.