Lassan magára talál a koreai autóipari konszern prémiummárkája + videó

Üdítő kivételként kupéról álmodnak és még mindig a klasszikus szépségű személyautókat szeretik.

null

Kezd magára találni a Hyunda-Kia konszern prémiummárkája, a Genesis, egymás után érkeznek az új modellek, köztük a piacon annyira fontos szabadidő-autókkal, de most azt is demonstrálják az egyszerűen csak X elnevezésű kupé tanulmánnyal, hogy azért még mindig a klasszikus szépségű személyautókat szeretik. Annyira, hogy még annak se érezték szükségét, hogy részletezzék a hajtást, egyszerűen csak annyit mondanak, hogy elektromos autóról van szó.

A prémiummárka jellegzetes ötszögletű hűtőrácsa alatt nagy méretű légbeömlőket lehet látni, a fényszórók két csíkká redukálódtak, és azok egészen az első sárvédők végéig húzódnak, ezek folytatásaként kerültek kialakításra a hátsó lámpák, de ez a motívum megjelenik az oldalablakok hátsó sarkában is; inkább tisztelegnek a BMW hokiütő-motívuma előtt, mint másolják.

Egyébként hosszú és az alacsony az ott, az övvonal felett minimális a fém aránya a karosszérián, nagy méretű kerekek töltik meg a combos kerékjáratokat.

Igazán lenyűgöző autóval rukkoltak elő a koreaiak
Fotó: Youtube (képernyőfotó)

Minimalista kialakítású a beltér, ahol a bőrkárpit színével emelik ki a vezető helyét, egyben a látható kezelőszervek is ide összpontosulnak, a hátsó üléssor bőrkárpitjának színe beleolvad a karosszéria színébe. Nem valószínű, hogy a Genesis X ebben a formában kerül sorozatgyártásba, még ha az E-GMP építőkészlet akár 585 lóerős rendszerteljesítményű hajtása ebben a formában lenne a leglenyűgözőbb.

A prémiummárka új modelljéről szóló eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Egy koreai plug-in hibrid, amely a zöld szemlélet jegyében készült

A Hyundai egész modellcsaládot hozott létre alternatív hajtású kompaktjának. Nézzük, mit tud a konnektoros hibrid verzió – írta korábban az Autó-Motor. Az Ioniq esetében nem egy meglévő típusból készítettek alternatív hajtású változatot. Ezt a modellt eleve úgy tervezték, hogy háromféle hajtáslánccal is elérhető lesz, így aztán már a piaci bevezetéskor rendelkezésre állt az elektromos, a hibrid és a plug-in hibrid kivitel. Ami mindhárom modellben közös, az az emészthető külső, hiszen alternatív hajtású sorozat létére az Ioniq formája meglehetősen visszafogott – pont ezzel arathat széles körben sikert.

A cikk további részei IDE kattintva olvashatóak el.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.