Az okostelefon-gyártónak semmi köze az e-Apple villanyautóhoz

Pedig több színben is elérhető, emellett ólom- vagy lítium-ion akkumulátorral is választható.

null

Kínából importálják Japánba a Nanjing Jiayuan Special Electric Vehicle Manufacturing által gyártott mopedautót, amelyet aztán a forgalmazó Yamagata Panasonic cég e-Apple néven dob piacra – nem, nem az Apple cég villanyautójáról van szó. Ólomakkumulátorral 1 millió jen az ár és 80 km az elérhető hatótávolság, míg lítium-ion akkumulátorral 1,3 millió jenbe kerül és 120 km az elérhető hatótávolság.

e-Apple
Fotó: YouTube

Az e-Apple utastere csak egyszemélyes, miközben ekkora méretben – hossz 2245 mm, szélesség 1290 mm, magasság 1570 mm, tengelytávolság 1500 mm – például a Citroën Ami két embernek kínál helyet. Hat szín közül választhat a vásárló, extrák nincsenek, a csúcssebesség a japán mopedautó-kategória előírásainak megfelelő 55 km/óra. A Yamagata Panasonic évi 50 darab e-Apple eladásával számol.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: YouTube

Elektromos autókat gyártana a technológiai vállalat

A Huawei rengeteget veszített az amerikai korlátozások következtében, és mivel szépen lassan eltűnik a mobilpiaci statisztikákról, értelemszerűen új utakon próbálkozik, hogy talpon maradhasson. Az utóbbi hónapokban alapvetően a viselhető eszközökre és az audioeszközökre koncentrált. A Reuters értesülései szerint azonban a Huawei azt tervezi, hogy saját márkás elektromos autókat gyárt majd, és egyes modellek akár még az idei évben meg is jelenhetnek. Az elektromos autók tervezését állítólag már meg is kezdték, és a beszállítókkal is egyeztetnek a tervekről.

Az elektromos autós üzletág vezetését állítólag Richard Yu-ra bízzák majd, ő az, aki a fogyasztói üzletágat irányítja. A jelentés alapján a Huawei elérhető árú elektromos autókat akar. Az autóikat meglévő kínai gyártók üzemeiben állítanák elő.

Tovább

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.