Ez az apróság is hozzájárul ahhoz, hogy a 0-100 km/óra gyorsulás mindössze 2,85 másodpercig tart, a 0-200 km/óra sprint megvan 7,5 másodperc alatt és a csúcssebesség meghaladja a 340 km/órát. Az átalakított aerodinamikai csomag nem csak a hűtőrendszer hatásosságát javítja, de a forró levegőt alacsonyabban engedi ki, így az a targatetős változatnál se zavarja majd az utasokat. Az első kerékagyak átalakításával javítják a fék hűtését, a fékfolyadék hőmérséklete 30°C-kal csökken a 812 Superfasthoz képest. A padlóburkolat átalakításával elöl 70%-kal, hátul 10%-kal emelkedik a hátsó tengelyre ható leszorító-erő, míg az új, a karosszéria teljes szélességét elfoglaló diffúzor további 35%-os növekedést eredményez hátul. A kupé hátsó szélvédő helyett olyan légterelő-burkolatot kap, ami javítja a hátsó szárnya hatásosságát, a Competizione A esetén a bukókeret formája látja el ugyanezt a feladatot.