Júniusban érkezik az EU-ba a koreai prémiummárka, a Genesis

Egy éven belül három akkumulátoros-elektromos autó is lesz a Genesis európai választékában.

null

A Hyundai-Kia konszern megpróbálkozik az öt évvel ezelőtt önálló autómárkává kiszervezett Genesis piaci bevezetésével; több lépcsőben, régióról régióra haladva hajtják végre a folyamatot – egyelőre Oroszországban vannak jelen, most pedig az EU piacára is betörnek.

Londonban, Münchenben és Zürichben nyitnak Genesis Studiónak nevezett központokat, ahol az érdeklődők találkozhatnak az autókkal, de a fő hangsúly az online értékesítésen lesz, illetve olyan ügyfélélményt alakítanak ki, ahol nincs szükség kereskedés látogatására. Ötéves garanciával és szervizszolgáltatással kínálják majd az autókat.

Elsőként a G80-as üzleti limuzin és annak GV80 nevű szabadidő-autó társa jelenik meg Európában, ezekre júniustól lehet leadni a megrendeléseket, pár hónappal később már a középkategóriás G70 és GV70 szabadidő-autó is elérhető lesz, és készítenek egy modellt kifejezetten az európai piac számára is – talán a kémfotókon már látott shooting-brake befejezésű G70-es lesz az? Még nem ismert a motorválaszték, de jelenleg benzines és turbódízelmotorral is készülnek a Genesisek. Egy éven belül három akkumulátoros-elektromos autó is lesz a Genesis európai kínálatában, például a Sanghaji Autószalonon bemutatott akkumulátoros-elektromos G80-as, amelyet elöl és hátul is egy-egy 185 LE/350 Nm teljesítményű villanymotor hajt (rendszerteljesítmény 370 LE/700 Nm), a 800 V-os nagyfeszültségű rendszer villámtöltést is lehetővé tesz. Ez a hajtás várhatóan a GV80-asban is elérhető lesz, illetve az E-GMP-alapra is felépítenek majd egy Genesis prémium-villanyautót.

[gallery ids="9753101,9753095,9753092,9753089"]

A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!

Sofőrös limuzinként is elérhető az új C osztály

A Sanghaji Autószalonon debütált az új generációs Mercedes-Benz C osztály 89 mm-rel nyújtott tengelytávolságú változata.

Tovább...

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.