Egy legendás sportautó átalakításával ünnepel a karosszériaépítő

Karbonból készül a legtöbb karosszériaelem, ami szintén premier a Touring műhelynél, ahol eddig csak fémmel dolgoztak.

null

Azokat a formai elemeket alkalmazta a Carrozzeria Touring Superleggera az Arese RH95-ös autójánál, mint az utóbbi években bemutatott modelljeinél, a legnagyobb meglepetést az jelenti, hogy ezúttal egy far-középmotoros autó, egészen pontosan a Ferrari 488 Pista volt a kiindulási alap, hiszen a cég 95 éves fennállása során eddig csak orrmotoros autókat készített.

Az Arese RH95-ös Ferrari 488 Pista-ként látja meg a napvilágot
Fotó: FLICKR

Karbonból készül a legtöbb karosszériaelem, ami szintén premier a Touring műhelynél, ahol eddig csak fémmel dolgoztak. A technikához nem nyúlnak, tehát marad a 710 lóerős biturbó V8-as és a hétfokozatú duplakuplungos váltó, ami 3,0 másodperces 0-100 km/óra sprintet és 340 km/órás csúcssebességet tesz lehetővé.

Összesen 18 példányt építenek
Fotó: FLICKR

A vételár nem ismert, de az igen, hogy miután megkapja a kiindulási alapot a Touring, hat hónap alatt végeznek az ügyfél kívánsága szerint kialakított Arese RH95-ös megépítésével. Összesen 18 példányt építenek, az autókra 2 év garanciát vállalnak, és azt, hogy ahhoz mindig lesz pótalkatrész az esetleges balesetes sérülések javítására.

Az eredeti cikk IDE kattintva érhető el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.