A jelenleg csak SUV-ket kínáló Lincoln jövőképnek a személyautót választották

Formatervező-hallgatók képzelték el a jövő Lincolnját, a legjobb, Anniversary névre hallgató tervet a gyár elvitte a Monterey Car Week rendezvénysorozatra.

null

A kaliforniai ArtCenter dizájniskola hallgatói a Lincoln márka formatervezőivel közösen képzelték el a prémiummárka arculatát 2040-ben. A gyár csak annyit írt elő, hogy egy kétszemélyes, egy négyszemélyes, egy emelt négyszemélyes és egy hatszemélyes autót készítsenek a diákok, ezek közül az Anniversary névre hallgató négyszemélyes autó makettjét állították ki a Monterey Car Week-en – szóval noha jelenleg csak szabadidő-autók alkotják a Ford prémiummárkájának kínálatát, a stratégák azért a személyautóban látják a jövőt… 

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: YouTube

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.