A villanyautók piacán olcsóságával akar hódítani a Dacia Spring Electric, miközben duplájára drágul, mire Kínából eljut hozzánk. A Renault-Nissan Szövetség globális szerepvállalásának köszönhetjük a román autómárka flottafogyasztását az LPG-üzemű modellek mellett megmenteni hivatott miniautót, amelynek ára állami támogatás előtt 6,5 illetve 6,9 millió Ft annak függvényében, melyik felszereltséggel választjuk.
A hosszú szállítási út miatt minimális a variációk száma, a fényezésen kívül (130 000 Ft) pótkereket (50 000 Ft – a Comfort Plusnál széria) és Type 2-es töltőkábelt (100 000 Ft), illetve a magas felszereltségnél CCS Combo töltőkábelt fogadó csatlakozót (180 000 Ft) lehet választani. Az eltérést a külső-belső díszek színe (kék vagy narancs), az érintőképernyős fejegység és a kárpit jelenti.
A magyar forgalmazó által próbára adott példány egy autómegosztós kivitel volt, amely könnyen takarítható műbőr kárpitjával és eltérő kialakítású ajtózáraival különbözött a normál változattól, no és Type 2-es töltőkábelt adtak hozzá az egyébként Magyarországon szériában adott 240 voltos helyett.
A teljes cikket ITT olvashatja tovább.
Borítókép: Balogh Bence, Lővei Gergely / AUTOMOTOR.HU