A személyszállító szolgáltatást végző vállalkozók/vállalkozások számára készíti a Renault konszern a Renaulution átszervezés keretében bejelentett Mobilize nevű márka alatt érkező, egyszerűen Limo névre hallgató szedánját, amit nem is lehet majd a klasszikus értelemben megvásárolni, csak részletfizetésre adják majd – a konstrukciókat pedig a taxisok/autómegosztó szolgáltatók igényeire szabják – írja az Autómotor.hu.
Az egész nap az autóban ülő és ott dolgozó sofőrt elektromos állítású üléssel kényeztetik, a második sorba könnyű beszállni a nagy szögben feltáruló ajtókon át és ott átlag feletti lábteret ígérnek. Azzal is modernnek láttatják a járművet, hogy az ajtókilincsek az oldalfalba simulnak, és akkor ugranak elő, ha közeledik hozzá a kéz. Az utastérben puha tapintású, de legfőképp könnyen takarítható műanyagokat használnak a felületek borítására, az ajtókra hangulatfény is kerül, a műszerfalon karbon betétek kerülnek, a kormány mögött 10,25 col képátlójú monitor tájékoztatja a sofőrt, a központi érintőképernyő 12,3 colos képátlójú, hardveres navigáció nincs, a csatlakoztatott telefon szoftverét tudja megjeleníteni a rendszer.
A karosszéria hossza 4,67 méter, szélessége 1,83 méter és 1,47 méter a magasság, a tengelytávolság 2,75 méter. Rövid a kocsi orrában lévő motortér, a csomagoknak 411 literes teret alakítottak ki. Fekete, fehér és metálszürke színek közül lehet majd választani, a felnik minden esetben 17 colos alufelnik, egy felszereltség van, piactól függően van a fedélzeten Téli csomag, azaz elektromos ülés- és kormányfűtés. Az első kerekeket hajtó villanymotor 150 LE/220 Nm teljesítményű, a 60 kWh kapacitású akkumulátorral a szabványos hatótávolság 450 km.
A teljes cikket IDE kattintva olvashatják!