Finomítottak egy keveset a Focus ST felfüggesztésén

A Ford Focus ST Edition könnyebb felniket, elektronikusan vezérelt differenciálzárat és sportfutóművet kap.

null

Nem a teljesítmény növelésével, hanem a felfüggesztés finomításával javítottak a Ford Performance mérnökei a Focus ST modell tudásán, ennek megfelelően a 2,3 literes EcoBoost turbómotor továbbra is 280 lóerős (5500/perc), nyomatéka 420 Nm (3000-4000/perc), és 5,7 másodpercig tart a 0-100 km/óra gyorsulás. A Focus ST Edition modellnél mindehhez alaposan módosított felfüggesztést adnak, amivel sokkal jobb menetdinamikai tulajdonságokat ígérnek – írja az Autómotor.hu.

 

A hasmagasságot 10 mm-rel csökkentik – további 20 mm-rel tekerheti lejjebb a karosszériát a tulajdonos –, a rugók 50%-kal feszesebbek a szériánál. Az elektronikusan vezérelt lengéscsillapításnak van egy Track Mode-ja is, amelyet a Nürburgringen finomhangoltak a Ford Performance mérnökei. A 19 colos könnyűfém felnik a Michelin Pilot Sport 4S gumikkal 10%-kal könnyebbek a széria kerekeknél. Végezetül ott van még az elektronikusan vezérelt differenciálzár, ami tengelykapcsolókkal irányítja a nyomatékot, akár 100%-ot tud küldeni egy oldalra, ha csak ott érez tapadást. Csak az ötajtós karosszériával választható a Ford Focus ST Edition, a karosszéria Azura Blue színű, ehhez fekete díszek és tető jár, az utastérben a Recaro kagylóüléseken kék cérnával követik el a díszvarrást.

 

Az eredeti cikket IDE kattintva olvashatják!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.