Három egyéniséggel jön az új Range Rover modell

Öt év alatt fejlesztették ki a konszern csúcsmodelljét, amellyel már a jövő kihívásaira akarnak válaszolni.

null

Nem a ma igényeire szabták az új Range Rovert, igyekeztek elébe menni a változó vásárlói elvárásoknak és törvényi előírásoknak, olyan autót alkottak a fejlesztők, amellyel a következő évtizedben megőrizhetik a piaci pozíciójukat. Jogszabályi oldalról tiltásokkal erőltetik az elektromos átállást, amelynek lekövetésére alkalmas az új MLA-Flex alap, a luxus világában pedig újabban minden a fenntarthatóságról szól, ennek megfelelően változtak meg a belső térben használt anyagok – írja az Autó-Motor.

A forma átalakulása, vagyis szinte a végletekig való leegyszerűsítése is illeszkedik ezekhez a trendekhez, hiszen az elektronikus készülékeink megjelenése is egyre inkább sallangmentesek, a szolgáltatásokban vannak igazi eltérések.

A karosszéria oldalán épp csak egy karaktervonalat hagytak meg, illetve az első oldalajtó peremén van egy fém díszbetét, a vezetőtámogató rendszerek érzékelőit-optikáit is mind elrejtették, az oldalablakok egy síkban vannak a tetőoszlopokkal, eltüntették a vízlehúzó-gumikat is. A hátsó részen van annyi újdonság, hogy elrejtették a lámpákat, a vízszintes részből világít a futófényes irányjelző, a lámpa többi funkciója pedig oldalra, csíkszerű függőleges világítótestekbe került. 

Alapesetben krómozottak a karosszériadíszek, az SV modellnél bronz- vagy grafitszínűek ezek annak függvényében, hogy a fényűző vagy sportos autóra vágyik az ügyfél.

A 23 col átmérőjű könnyűfém felnikkel annyit csalnak a formatervezők, hogy a valós méreténél kisebbnek látni a Range Rovert – amíg nincs mellette másik, hagyományos méretű autó. De nem csak a megjelenést igyekeztek bagatellizálni, hanem a parkolást is. A körkamera-rendszer éjjellátó funkcióval is rendelkezik, így rosszul megvilágított helyen is pontosan látja a környezetet a sofőr, alapfelszerelésként jár az összkerék-kormányzás (a hátsó kerekek legfeljebb 7°-os szögben fordulnak el), amivel 10,95 (SWB) illetve 11,54 (LWB) méterre csökken a fordulókör átmérője. 

A párosított okostelefonról kívülről is lehet vezérelni a szűk helyre ki- és beparkolást, ilyenkor pontosan a rendelkezésre álló hely közepére teszi le az autót az elektronika.

 

A teljes cikket ITT érheti el. 

Kiemelt kép: YouTube/Képernyőfotó

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.