Lehengerlő kanyarodást ígér a japán gyártó

Módosított váz- és futóműgeometriával javítottak a Sports Heritage sorozatba tartozó XSR900-as vezethetőségén a mérnökök.

null

Teljesen új Deltabox váz volt a kiindulási alap a 2022-es Yamaha XSR900-ashoz, a korábbinál merevebb a szerkezet és 30 mm-rel alacsonyabb lett a nyak, a tengelytávolságot a hátsó lengőkar 55 mm-es megnyújtásával 1495 mm-re növelték — ez javítja az egyenes irányú stabilitást is –, mindezen változások azt eredményezték, hogy 14%-kal kisebb erő kell a motorkerékpár megdöntéséhez — olvasható az Autó-Motor cikkében.

 

Előre KYB villa, hátra KYB rugóstag kerül, a felnik 700 grammal könnyebbek a korábbinál, a fékrendszert a Brembo szállítja. A 889 köbcentis háromhengeres immár az Euro 5-ös előírást is tudja, teljesítménye 119 lóerő (10 000/perc), nyomatéka 93 Nm (7000/perc), a tank 15 literes.

Az LCD műszeregység már négyszögletes, a világítás LED-es, a hátsó lámpát a nyereg végébe rejtik. A kék színhez arany színű villa és felnik járnak, a fekete színhez fekete villát és piros díszeket adnak a 2022-es Yamaha XSR900-asnál.

Az eredeti cikk ITT olvasható.


Borítókép: Yamaha XSR900 (Youtube.com/Yamaha Motor Europe)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.