Lehet, hogy manapság a BMW-k többségére rákerül a Motorsport divízió legendás logója, a Citroën egykori csúcsmodelljének nevét a franciák engedélyével viselő újdonság egyenesen a sportrészleg saját fejlesztése, tehát nem készül majd belőle polgári változat – olvasható az Autó-Motor cikkében.
Ez a tény egy rendkívül exkluzív klub tagjává teszi az XM-et, hiszen a márka története során eddig ez csak az 1978-as M1-esre volt igaz! Bár a rajongók azóta is (hiába) várnak egy szupersportautóra, az évfordulós modell az aktuális divat szerint a szabadidő-autók műfajában született meg.
Hasonlóan formabontó a Chris Lee nevéhez fűződő utastér, amely ugyan kevésbé extravagáns, mint a tanulmányautóé volt, de anyagaiban és színvilágában is látványosan túlmutat a márka jelenlegi stílusán, és többféle Individual belső is rendelhető A teljes szélességében fűtött támlájú M sportülések mellett az összesen 100 darab LED-del megvilágított tetőkárpit teszi különlegessé, a műszerfalon ívelt üvegpanel mögé építik be a 12,3 és a 14,9 colos kijelzőt, de természetesen a HUD is a sofőr rendelkezésére áll, akárcsak az új digitális szolgáltatások, például a felhőalapú navigáció.
A teljes cikket Autó-Motor Vesepecsenye – BMW XM bemutató olvashatja tovább.
Borítókép: BMW XM (Fotó: Autó-Motor)