Kovács László gondolatai a TikTok addiktív hatásáról

A közösségi média szakértő szerint, a tudatosan felépített marketingstratégia napjaink elengedhetetlen eleme.

null

Egy cég élettartamát, ahogyan egy termék eladását is nagyban meghatározza – egyebek mellett – például az, hogy milyen a vállalati koncepció, az, hogy melyik felületen és milyen gyakorisággal jelenik meg hirdetés, de az is, hogy milyen platformon és milyen stílusban történik a vásárlókkal a kommunikáció.

Abban az elképesztő rohanásban és reklámzajban, amelyben élünk, egyre nehezebb felismerni, hogy bizonyos piaci szegmensekben hol van olyan rés, amelyet érdemes lehet megcélozni és kitölteni, de sokak szerint a közösségi média felületek tartogatnak még piacra lépési potenciált.

Kovács László
Fotó: Videa

Egy jól megírt Facebook bejegyzés, egy ügyesen szerkesztett Instagram poszt, ahogyan egy rövid, de tartalmas TikTok videó is, nemcsak követőket segít bevonzani, hanem gyakran a potenciális vásárlókhoz is segít eljuttatni termékeket, amely manapság számos cég megélhetését és jövőjét is jelentheti.

Céltudatos, szórakoztató, és ízig-vérig vállalkozó.

Ezekkel a jelzőkkel lehetne leginkább illetni Kovács Lászlót és vállalkozását, a Follow Marketing-et.

A Follow Marketing közösségi média marketing cég ugyan még csak pár éve indult útnak, de máris óriási sikereknek örvend, amit jól tükröz az egyre bővülő követői táboruk Facebookon és Instagramon.

A videóban – a megannyi céggel történt együttműködésből tapasztalatot merítő – Laci mesél nekünk arról, hogy hogyan lehet egy vállalkozás kommunikációja humoros, mégis hiteles; arról, hogy vállalkozóként mit tanácsol a fiataloknak, valamint arról, hogy mit gondol a TikTok addiktív hatásáról.

Az eredeti cikket ITT érheti el.

Kiemelt kép: Videa

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.