Horváth Magyary Voljc Nóra, a K&H Csoport kommunikációs vezetője a keddi sajtótájékoztatón emlékeztetett: a FIFA a sportszimulátor-történelem eddigi legsikeresebb játéka, amely az 1993-ban megjelent első kiadás óta 325 milliós eladással büszkélkedhet. Hozzátette: az eNET felmérése szerint egy év alatt 540 ezerről 640 ezerre nőt a hazai e-sport közösség létszáma, a magyar e-sport piac pedig 20 százalékkal bővült az előző évhez képest és már eléri a 50 milliárd forintot.
"Ahogy nincs sport foci nélkül, úgy e-sport sincs FIFA nélkül. Amikor 2018-ban az e-sport, a sport leginnovatívabb és legdinamikusabban fejlődő ágának felkarolása mellett döntöttünk, azért esett a választásunk a FIFA-ra, mert ez minden idők egyik legikonikusabb videójátéka" - magyarázta Horváth Magyary Voljc Nóra. Hozzátette: a játéknak számtalan rajongója van, "a bajnokoknak pedig elhivatottságra, eltökéltségre és kiváló teljesítményre van szükségük a sikerhez".