Digitális edukációs program kezdődik a fiatalkori alkoholfogyasztás visszaszorításáért. A brit Diageo, a világ vezető alkoholosital-gyártó és -forgalmazó vállalata a Momentán Társulattal együttműködve 2019-ben indította el az általános és középiskolásoknak szóló SMASHED (magyarul: szétcsúszva) programot, amely idén ősszel SMASHED Online néven interaktív edukációs platformként a smashedonline.hu oldalon indul újra.
Hogy miért van szükség a folytatásra?
Mert egy korábbi felmérésükből kiderült, hogy a 14–18 év közötti fiatalok 80 százaléka 15 évesen vagy annál korábban ivott először, minden harmadik pedig rendszeresen fogyaszt alkoholt.
A pandémia idején sem javult a helyzet, sőt…
Az érdeklődők három fiatal szereplő történetén keresztül – akár a telefonjukon vagy laptopjukon is – végigkövethetik a programot, melynek 2019-es hazai bevezetése egy színdarabból és a közönség élményeit feldolgozó műhelybeszélgetésből álló, formabontó, interaktív előadás-sorozattal kezdődött.