Nekik az okostelefon lassan már fontosabb, mint a tévé

A kínai városlakók 33 százalékának már van okostelefonja, ami ezen belül 54 százalékuk számára még a televíziónál is fontosabb készülék a háztartásban.

WL
2012. 06. 07. 10:17
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A kelet-ázsiai országot csak az Egyesült Államok előzi meg, ahol 44 százalék ez az arány. A harmadik Németország, ahol a városi lakosság 29 százalékának van okostelefonja.

A Google és az Ipsos közös kutatásából az is kiderül, hogy a kínai városlakók 67 százaléka naponta böngészi az internetet készülékével, 59 százalékuk vásárlásra is használja. A válaszok alapján az utóbbiak arányának további növekedése várható a közeljövőben.

A felmérés szerint a mobilos fizetés fejlődését főként az gátolja, hogy az okostelefonokkal való fizetési szolgáltatások kiépítettsége nem teljes, s emiatt sokan inkább számítógépeiken bonyolítják le az elektronikus vásárlásokat.

Az okostelefonok piaca a prognózisok szerint a következő években is jelentős mértékben nő. Az International Data kutatócég becslései szerint az okostelefonok eladása akár már jövőre meghaladhatja Kínában a hagyományos telefonokét.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.