A lap megkeresésére Simon András, a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetségének (MUISZ) közlekedési szakterületi felelőse elmondta, az IATA és a Malév közötti megállapodás tette volna lehetővé, hogy az utazási irodákban vásárolt, de a csőd miatt már fel nem használható repülőjegyek után kártérítést kaphassanak a pórul járt utasok. Közölte azt is, a visszatérítés mintegy kétszázezer utast érint. Miután nem történt kifizetés, a Repülőjegy-értékesítő Irodák Magyarországi Egyesülete (IRIME) és a MUISZ megsürgette az elmaradt fizetést – fogalmazott Simon András. Mint mondta, az IATA válaszlevelében az áll: amíg ebben az ügyben nem születik bírósági döntés, kockázatosnak tartja a Malév-jegyek árának visszatérítését. A szakember kifejtette, a MUISZ és az IRIME álláspontja továbbra is az, hogy a pénz-visszafizetési megállapodást teljesíteni kell.
66 év után állt le a Malév
A Malév 2012. február 3-án ment csődbe. Mint a légitársaság aznap reggeli közleményében olvasható volt, az igazgatóság „a kár minimalizálása érdekében elrendeli a magyar nemzeti légitársaság üzemszerű működésének beszüntetését. Ennek értelmében február 3-án 6.00 órától, 66 évnyi csaknem folyamatos működés után, nem szálltak fel Malév-repülőgépek.” A leállás részletes okairól itt olvashat.

Ókori tárgy került elő egy családi vitrinből