Mobilon is sikeres volt a „fekete péntek”

Ugrásszerűen nőtt a mobil készülékekkel bonyolított kiskereskedelmi (m-kereskedelmi) forgalom az Egyesült Államokban hálaadás napján.

MD
2012. 11. 26. 18:52
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Branding Brand mobil kiskereskedelmi forgalmi indexe (Mobile Commerce Index, m-commerce) összesen 66, a legkülönbözőbb termékkategóriákat felölelő mobil kereskedelmi portál forgalmát értékeli és számszerűsíti összehasonlítható formában. Az index kifejezetten az okostelefonokkal bonyolított kereskedelmi forgalom követésére szolgál és a legnagyobb elérhető adatbázisra támaszkodik.

Hálaadás napján a mobil értékesítési portálokon az üzleti forgalom 221 százalékkal emelkedett az egy évvel korábbihoz képest, az értékesített termékek átlagára pedig 19 százalékkal nőtt. A fekete pénteki forgalom 128 százalékkal emelkedett éves összevetésben, az eladott cikkek átlagára 7,46 százalékkal nőtt.

Mindkét napon a forgalom mintegy kétharmadát iOS operációs rendszerrel működő készülékekkel, egyharmadát pedig androidosokkal bonyolították.

A boltlátogatások száma is növekedett

A hagyományos kiskereskedelmi forgalom – több mint 50 ezer kiskereskedelmi egységből beérkező – adatait elemző ShopperTrak szerint a „fekete pénteken” idén 3,5 százalékkal több, 307,67 millió boltlátogatás történt. A vásárlások értéke viszont 1,8 százalékkal, 11,2 milliárd dollárra csökkent.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.