A diszkont Easyjet 27 darab A320 leszállításáról egyezett meg, ezzel rendelésállománya 315-re emelkedett. Az A320-as típuscsaládba tartozó gépekből a londoni székhelyű légitársaság üzemelteti a legtöbbet Európában, 225-öt.
A Swiss International Airlines 25 darab új generációs, A320 neót rendelt, ebből 10 opcionális. Az új gépekkel a régebbi, hasonló típusokat váltják ki.
A Lufthansa csoport (a Swiss anyavállalata) a főként regionális utakat teljesítő Eurowings leányvállalatának tíz A320-as gépet rendelt. A csoport az Airbus legnagyobb üzemeltetője, több mint négyszáz ilyen gépet üzemeltetnek.
A rendelések listaáron számolt összegét nem közölte az Airbus.
Az A320 neo a mostani modell továbbfejlesztett, költséghatékony verziója, amelyre speciális szárnyvégeket (sharkleteket) szerelnek, ezzel csökkentve a légörvényeket, ezen keresztül pedig a fogyasztást.
Emellett új, kisebb fogyasztású, de nagyobb átmérőjű hajtóműveket is kínál a neo típusokhoz az Airbus, amelyeket az amerikai Pratt & Whittney és az amerikai-francia CFM International szállít. Utóbbi gyártó a típus versenytársához, a Boeing 737 MAX típusához is szállít hajtóműveket.
Eddig mintegy 3200 ilyen gépre érkezett rendelés az Airbushoz.