A Jófogásé lett az OLX

Megvette a Jófogás a szintén online apróhirdetésekkel foglalkozó internetes oldalt, az OLX-et.

RZ
2015. 02. 13. 13:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A portál szerint az energiáit mindkét oldal hosszabb ideje a felhasználói bázis kiépítésébe és a márkaismertségre fordította anélkül, hogy jelentős bevételt termeltek volna. Nem látszott tehát, hogy a két cég által évente mintegy másfél milliárd forintos éves reklámköltési versenyzés hogyan tudna megtérülni.

A Hvg szerint a bejelentés háttérben az állhat, hogy az utóbbi időben a Naspers és a Schibsted – vagyis az OLX és a Jófogás mögött álló cégek –  több patthelyzetig jutott piacon is (Brazíliában és Ázsiában, több országban is) képes volt kölcsönösen engedni a riválisának.

A vételárról nem érkezett hír.

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.