A Jófogásé lett az OLX

Megvette a Jófogás a szintén online apróhirdetésekkel foglalkozó internetes oldalt, az OLX-et.

RZ
2015. 02. 13. 13:39
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A portál szerint az energiáit mindkét oldal hosszabb ideje a felhasználói bázis kiépítésébe és a márkaismertségre fordította anélkül, hogy jelentős bevételt termeltek volna. Nem látszott tehát, hogy a két cég által évente mintegy másfél milliárd forintos éves reklámköltési versenyzés hogyan tudna megtérülni.

A Hvg szerint a bejelentés háttérben az állhat, hogy az utóbbi időben a Naspers és a Schibsted – vagyis az OLX és a Jófogás mögött álló cégek –  több patthelyzetig jutott piacon is (Brazíliában és Ázsiában, több országban is) képes volt kölcsönösen engedni a riválisának.

A vételárról nem érkezett hír.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.