Közel 4 milliárd forintért indít nemzetközi országimázskampányt Rogán Antal propagandaminisztériuma – derült ki a mai európai uniós közbeszerzési értesítőből. Az Európai Unió Gazdaságfejlesztési és Innovációs Operatív Programjából (GINOP) finanszírozzák a 3,9 milliárdos turisztikai célú médiamegjelenések kreatív anyagainak, tartalmainak tervezését, elkészítését és gyártását. Az imázskampány célországai az EU-s és a szomszédos államokon kívül Oroszország, Kína és az Egyesült Államok.
A közbeszerzésen csak olyan cégek indulhatnak, amelyek az utóbbi három évben legalább 400 millió forintnyi közbeszerzést nyertek el. Ami az egész pályázati kiírás jövőbeli nyerteseit kicsit behatárolja, hogy a műszaki feltételek között szerepel az, hogy ennek az összegnek legalább 25 közbeszerzésből, és ebből legalább ötnek nemzetközi kampányból kellett származnia.
A mai Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat szerint a Rogán Antal vezette Miniszterelnöki Kabinetirodának 1,5 milliárdot csoportosítanak át az Országvédelmi Alapból.