Különleges filmmel kezdődött a Budapest turisztikai vonzerejét hangsúlyozó kampány: a reklámfilm egy éven át készült, így tavaszi, nyári, őszi és téli jelenetek is szerepelnek benne. Ezzel azt a fő üzenetet közvetíti a Magyar Turisztikai Ügynökség, hogy Budapest négy évszakos úti cél, az év minden napján látogatható, és egy olyan könnyen megközelíthető európai desztináció, ahova érdemes visszatérni, hiszen egyedi élmények sokasága várja a vendégeket januártól decemberig. – Budapest mindenkinek tartogat valamit, meglepetéseket, váratlan kalandokat, új színeket – üzeni az ügynökség kampánya.
Budapest mindig tud újat mutatni – Nézze meg az imázsfilmet!
Elindult a Magyar Turisztikai Ügynökség Budapestet népszerűsítő nemzetközi kampánya: az új imázsfilm a Budapest – Spice of Europe kampánysorozat folytatásaként készült el, egyedi megközelítéssel, fiatalos lendülettel. A kampány fő üzenete: a magyar főváros az év 365 napján mindig tud újat mutatni.
Európa fűszere
A Spice of Europe kampánysorozat már korábban is megmutatta, hogy a magyar fővárosnak megannyi különböző arca van. A korábbi kampányfilmekben a főváros változatos látnivalói, kulturális és művészeti sokszínűsége, a magas minőségű szolgáltatások és a magyar vendéglátás már bemutatkoztak.
A mostani, negyedik Spice of Europe imázsfilm egyedi képi világgal, fiatalos lendülettel mutatja be a magyar főváros hangulatát. Az imázsfilmben a Városligeti Műjégpálya és a karácsonyi díszkivilágítású Andrássy út ugyanúgy megjelenik, mint a nyári délutánok hangulata.
Fővárosiak Budapestről
A filmben több szereplő szemszögéből ismerhetjük meg a várost, akik budapestiek, valóban itt élő emberek. A filmben találkozhatunk sportolókkal, festő-, tánc-, szobrász- és tetoválóművésszel, Rubik-kocka-kirakó világbajnokkal, artistával és még borbéllyal is. Mások mellett a filmben szerepel például és Széll Tamás is.
Fiatal külföldieket hívnak
A mostani kampány célcsoportja a fiatal korosztály, az élménykereső családok és a kulturális utazók, akik elsősorban az online térben találkozhatnak a hirdetésekkel és a filmmel. Az első időszakban a turisztikai ügynökség Ausztriában, Németországban, Franciaországban, Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szerbiában és Izraelben népszerűsíti Budapestet, a célországok köre azonban később bővülhet.
Gazdaságélénkítés
A turisztikai ügynökség közölte: legfontosabb célja a kampánnyal, hogy újraindítsa a magyar gazdaság sikerágazatát, a turizmust.
A téma legfrissebb hírei
Tovább az összes cikkhezAranybánya nélkül is jól fut az aranyexport
A közel-keleti Egyesült Arab Emírségek az utóbbi időben a világ harmadik legnagyobb aranyexportőrévé és -importőrévé vált.
Felfutás előtt áll a geotermikus energia felhasználása
Az állam nagyobb szerepet vállal a geotermikus energia kutatásában és hasznosításának támogatásában.
Hamarosan megjelenik az otthonfelújítási pályázat felhívása
A leendő pályázók előzetes kalkulációkat végezhetnek majd el.
Az erős középosztály a jóllét fenntartható fejlődésének alapja
A harmonikus növekedési index kidolgozását a világszerte népszerű mutatók hiányosságai indokolták.
Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!
- Iratkozzon fel hírlevelünkre
- Csatlakozzon hozzánk Facebookon és Twitteren
- Kövesse csatornáinkat Instagrammon, Videán, YouTube-on és RSS-en
Medgyessy is Zamárdiban tölti a nyugdíjas éveit
Remegve menekült a kérdések elől Magyar Péter - videó
Next Top Model Hungary: Bikinis fotóval jelentette be, babát vár
Csengeri óriásbörtön: zajlik a toborzás, kiderült, mennyiért keresnek dolgozókat
3 csillagjegy kapcsolata el van átkozva, ők még idén szakíthatnak!
Dől a pénz a leggazdagabb magyarhoz, rengetegen akarnak vele üzletelni
Így búcsúznak a sztárok Azahriah menedzserétől
Kicsoda Kovács István bíró, Barcelona új közellensége?
A hajszolt életvitel nem lehet kifogás, vedd komolyan a vashiányt (hirdetés)
Káposztás kofta, sült szeretetgolyók fűszeres paradicsommártásban -receptvideó (hirdetés)
Súlyos baleset történt a Ferihegyi repülőtérre vezető úton, elmenekült a helyszínről a vétkes sofőr
Telitalálat! Pár órával a Magyar Nemzet cikke után Magyar Péterék eltüntették a honlapjukról a datadatos szálat
Címoldalról ajánljuk
Tovább az összes cikkhezAranybánya nélkül is jól fut az aranyexport
A közel-keleti Egyesült Arab Emírségek az utóbbi időben a világ harmadik legnagyobb aranyexportőrévé és -importőrévé vált.
Felfutás előtt áll a geotermikus energia felhasználása
Az állam nagyobb szerepet vállal a geotermikus energia kutatásában és hasznosításának támogatásában.
Hamarosan megjelenik az otthonfelújítási pályázat felhívása
A leendő pályázók előzetes kalkulációkat végezhetnek majd el.
Az erős középosztály a jóllét fenntartható fejlődésének alapja
A harmonikus növekedési index kidolgozását a világszerte népszerű mutatók hiányosságai indokolták.