Aki teheti, induljon ismét útnak, barangoljon belföldön! Keresse fel régen látott, kedvenc helyeit vagy fedezzen fel eddig ismeretlen, csodás és izgalmas úti célokat! – erre buzdít a Magyar Turisztikai Ügynökség új belföldi utazásösztönző kampánya, amely modellek helyett az ágazatban dolgozó szakemberekkel készült filmmel, plakátokkal, célirányos üzenetekkel reklámozza a szezon hazai lehetőségeit. A mostani akcióval egy kivételesen széles körű turisztikai összefogás indul útjára a belföldi turizmusért, amelyhez minden eddiginél nagyobb számú, több mint négyszáz szolgáltató, attrakció csatlakozott akciókkal.
A másfél hónapig tartó, Együtt, itthon, szabadon – Magyarország visszavár című marketingkampánnyal a forgalom élénkítése mellett az is szándék, hogy a koronavírus-járvány okozta veszélyhelyzet után Magyarország belföldi turizmusát újraindítsák. A kampányban bemutatják: az erdők, vizek, kastélyok, múzeumok, szállodák és éttermek újra nyitva állnak, de még ennél is fontosabbak a turisztikai attrakciók, élmények mögött álló emberek, családok, akik a nehéz időszak után visszavárják a magyar utazókat. – Eljött az idő, hogy az a példaértékű társadalmi összefogás, amely a járvány sikeres leküzdését eredményezte, most a turizmusból élő családok talpra állását is segítse. A belföldi utazással nemcsak magunknak szerezhetünk felejthetetlen élményeket, hanem a hazai vendéglátókat, szállásadókat, szolgáltatókat és a szektorban dolgozó embereket is támogatjuk – emeli ki az ügynökség.