„El sem hiszem, hogy ezt mondom, de inkább lennék az iskolában!” – írja Henry Dodd, mégpedig a The New York Timesban. Ebben csak az az érdekes, hogy egy 11 éves kisfiúról van szó, aki szorgalmi feladatként kanyarította cikkét a liberális világlap hasábjaira. A koronavírus a New York-i közoktatási rendszer 1800 iskola ajtaját csapta rá 1,1 millió tanulóra. Henry cikkében a gyerekeknek a digitális tanítással kapcsolatos tapasztalatáról ír, számos kortársát idézve, nemcsak New York-iakat. – Pokol az egész. A tanáraim felelősséggel ellátható mennyiségnek találják, hogy 40 percen át oktassanak, majd legalább félórás házi feladatot adjanak ehhez. Minden egyes tanár ezt csinálja, így az anyag gyorsan felhalmozódik. Az elmúlt napokban több munkám volt, mint amennyi akkor volna, ha nem lenne zárva az iskola, ráadásul egy ültő helyemben kell megcsinálnom – háborog a 17 éves brooklyni Jasper Smith. Vannak, akik élvezik, hogy az apa tartja a tornaórát, anya pedig segít a matekleckében. Akad olyan tanuló, aki azt emelte ki, hiányoznak a barátai, míg másvalaki örül, hogy így a tanórák alatt is tud enni-inni.
Meddig tűrik a németek a migránsbűnözést?
Németország önbecsülés és önvédelem nélkül.