Nem baj, akkor majd holnap. Másnap hajnalban ismét nekiállunk az áruk kiválasztásának, gyűlnek szépen a „rendelhető” áruk a „kosárban”, majd kérjük az összegzést, most még van kiszállítási kapacitás, fizetnénk. Az internetes fizetési rendszer át is irányít bennünket a bank felületére, láttunk már ilyet, nem lep meg, megadjuk a számlaadatokat. Kártyaszám, a kártyán szereplő név, a lejárati idő (nem magyaros sorrendben: 05/21, ami nem azt jelenti, hogy május 21, hanem azt, hogy 2021. 05. 31.), és az ellenőrző kód a kártya hátoldalán. Tudjuk, hogy ez évtől ilyenkor szükséges még egy megerősítő kód, amely mobiltelefonon érkezik, elő is készültünk rá. A telefon pittyeg, a kód jön, beírjuk, fizetnénk, de akkor kér még egy további „telekódot” is. No, erre már nem vagyunk felkészülve. Mi az, hogy telekód? Kell még egy hatodik (!) adat is? Az egyik banknak van ilyen, a másiknak nincs. Ezek szerint a miénknek van. A vásárlás megáll.