Óriási „reklámfelületet” szerzett a kínai cég

Együttműködési megállapodást írt alá az Aján Tamás vezette IWF egy táplálék-kiegészítőket gyártó kínai világcéggel.

KG
2012. 06. 22. 9:18
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az egyelőre két esztendőre szóló, de kölcsönös elégedettség esetén meghosszabbítható szerződést Aján Tamás és Pan Hsziao-fej (Pan Xiao-fei), a kínai cég elnöke látta el kézjegyével.

A magyar sportdiplomata a távirati irodának elmondta: tudva, hogy manapság milyen veszélyeket rejtenek a táplálék-kiegészítők, az együttműködés szerződéses megerősítése előtt a Zhen-Ao a legmegbízhatóbbnak tartott kölni doppingellenőrző laboratóriumban bevizsgáltatta termékeit. A cég, amelynek több mint 60-féle terméke van, nem csupán a kínai élsportolókat támogatja. Nemrég például az amerikai olimpiai csapatot is ellátta készítményeivel, s a világ több mint 20 országában jelen van kínálatával – említette meg az IWF első embere.

Szponzoráló partnerként az IWF-től reklámlehetőséget kap a cég, amelynek termékeit a Nemzetközi Súlyemelő Szövetség 189 tagországában is ismertté teszi.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.