Vizes vb: 55 helyett 45 millióból is kijött volna a reklám

Gyárfáséknak egy forintjába nem került a videó, mindössze reklámhelyet biztosítanak Kecskemét városának.

MNO
2016. 02. 18. 13:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A cikk szerint a kecskeméti önkormányzat a film legyártását kiszervezte egy magáncégnek, az Argus Film and Art Kft.-nek. A portál megkereste az ügyben Gyárfás Tamást, a szövetség elnökét, aki elmondta, a Moviebar Productions ajánlatában szereplő negyvenöt millió forintot a MÚSZ fizette volna ki a szpotért, viszont Kecskemét ajánlatával nekik nem került pénzbe a film, mindössze reklámfelületet kell biztosítaniuk a város számára. Hozzátette, most is ugyanígy döntene, és vérezne a szíve, ha tízmilliókat kellene kifizetnie a szövetség költségvetéséből.

Az Origónak egy reklámfilmkészítésben jártas, neve elhallgatását kérő rendező úgy kommentálta a hírt, hogy az ötvenöt millió forintos ár egy félperces videóért „kirívóan sok”.

A Moviebar Productions rendezője, Juszt Balázs a Facebookon korábban azt írta, az ő negyvenöt milliós ajánlatukban benne volt az amerikai operatőr utazási és szállodai költsége, a többszörös Emmy-jelölt látványtervező fizetése, valamint a kétperces videó több mutációja is. Ezen állításait a szakember az Origónak is megerősítette.

Ismert, Hosszú Katinka és a Magyar Úszó Szövetség közötti csörte egyik pontja – sok más mellett – a vizes vb reklámozásában való szereplés is, amelyet az úszófenomén a 12 millió forintos szerződés kettétépésével ugyancsak elutasított.

A kérdéssel egyébként Gazda Albert kollégánk is foglalkozott, aki azt a kérdést tette fel: hogyan és miképpen nem magától értetődő, hogy a világ legmenőbb úszójának, aki történetesen magyar, igenis ildomos lenne részt vennie a magyar úszósport valaha volt legnagyobb vizes rendezvényének, mármint a 2017-es budapesti világbajnokságnak a promóciójában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.