Egy nap, két amerikai hír. Egy fehér rendőr percekig térdepel az életéért könyörgő fegyvertelen fekete gyanúsított, George Floyd nyakán Minneapolisban, mire az illető meghal, tüntetők vonulnak az utcára, összecsapnak a rendfenntartókkal. A New York-i Central Parkban pedig egy fekete madármegfigyelő felszólít egy kutyasétáltató fehér nőt, ugyan fogja már pórázra a házi kedvencét, ha egyszer ez az előírás, ám ebből szóváltás kerekedik, a fehér nő hívja a rendőröket, és külön kihangsúlyozza, „afroamerikai” fenyegeti az életét. A nő testvére mindezt kamerával veszi, 30 millióan(!) nézik meg az interneten, a nő bocsánatkérésre kényszerül, elbocsátják a befektetési cégtől, ahol dolgozott. Cooper kontra Cooper – történetesen névrokon a fekete és a fehér, de ebben a sztoriban nem Dustin Hoffman és Meryl Streep alakít nagyot, mint Robert Benton régi mozijában, hanem átlag amerikaiak, akikből a mindennapok botcsinálta hősei és antihősei lesznek.
Borzalmas arcok
Nincsenek árnyalatok, csak fekete-fehér. Ha nem csápolsz a barna gatyásnak, ellenség vagy.