A hivatal versenytanácsa szerint ugyanis az építőanyag-kereskedelmi vállalkozás a szórólapjaiban tavaly és idén is a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartást tanúsított. A cég ugyanis a szórólapjain azzal igyekezett magához csábítani vásárlóit, hogy olyan árak leszállítását reklámozta, amelyeket korábban nem is alkalmazott.
Az esetek egy részében a cég szórólapjain olyan érték szerepelt magasabb árként, amelyet korábban egyáltalán nem használtak, de ha az „akciós„ terméknek volt is korábban hasonlóan magas ára, az csak a kedvezményes időszak előtti néhány napig tartott.
A versenytanács a fogyasztók tisztességtelen befolyásolására alkalmas magatartás folytatását megtiltotta, és hárommillió forint bírság fizetésére kötelezte a Baumax Magyarország Kereskedelmi Rt-t.
Az orra előtt pördült meg egy autó az M0-son, a legjobb döntést hozta a következő pillanatban + videó















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!