Egyre népszerűbb a Smart

Júniusban végre növelni tudta autóeladásait a DaimlerChrysler németországi üzletága, ám ez nem a presztízsmárkák, hanem a városi kisautók népszerűségének volt köszönhető.

MNO
2004. 07. 06. 13:21
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az elmúlt hónapban a német-amerikai autógyártó Mercedes-üzletága 105,7 ezer kocsit adott el, az egy évvel korábbinál 2 százalékkal többet. (Tavaly december óta most sikerült először éves szintű növekedést elérnie a cégnek.) A Mercedesekből 1,8 százalékkal kevesebb, 92 ezer fogyott, szemben a Smart kiskocsik 37 százalékos növekedésével, ami 13,7 ezer eladott autót jelentett.

Az első fél évben 584,8 ezer kocsi talált gazdára, ami az egy évvel azelőttit 3,4 százalékkal múlja felül. A cég arra számít, hogy az új C osztály, az SLK roadster és főleg az új, négyajtós kompakt Smart révén a második fél évben jobb teljesítmény várható. (napi.hu)

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.