A tét nagyságát jelzi, hogy az eseményt mintegy 3 milliárd ember követi majd a képernyők előtt.
– Ha Haile Gebreselassie megnyeri a 100 méteres síkfutás döntőjét, még senki nem fogja megrohamozni az üzleteinket. Ez az effektus csak a foci-EB-n működött, akkor a görögök győzelme után 150 ezer mezt adtunk el – mondta el a DPA hírügynökségnek Herbert Hainer, az Adidas vezetője. A sportolók mintegy fele egyébként Adidas-mezben fog majd nekivágni a küzdelmeknek.
Hasonlóan vélekedett Jochen Zeitz, a Puma elnöke: „Nekünk az olimpia elsősorban az imázs javításáról szól”. A cég például nem véletlenül szponzorálja a jamaikai atlétákat, akik kitűnő alanyok a „sport, szórakozás, zene és életöröm” értékekre épülő márkanév terjesztésére.
Szintén az olimpiát kísérő nyilvánosságra játszottak rá nemrég az ázsiai varrónők: egy látványos tiltakozó akció keretében arra szólították fel a Nemzetközi Olimpiai Bizottságot, hogy csak olyan cégeknek engedélyezzék az olimpiai logó használatát, amelyek megfelelő munkakörülményeket biztosítanak dolgozóiknak. Mint ismert, amerikai jogvédő szervezetek a közelmúltban 100 órás munkahéttel vádolták meg a Puma kínai partnerét – adta hírül a Menedzsment Fórum.
Tömegkarambol történt a 4-esen















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!