PM: befektetés a koncessziós autópálya-építés

A magánbefektetések, a koncessziós alapú sztráda-építések révén 2006-ra Miskolcig, Nyíregyházáig, Debrecenig, Szegedig, Dunaújvárosig, és a Balaton déli végéig ér az autópálya, így az országnak 20-25 éves lemaradást sikerül behoznia – közölte a Pénzügyminisztérium (PM).

MNO
2004. 10. 13. 17:06
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A közlemény szerint a koncessziós autópálya-építés, befektetés a jövőbe, egy olyan megoldás, amely a magánbefektetői érdekeltség érvényesülésével biztosítja, hogy az építés és az üzemeltetés hatékonyabbá váljon, és gyorsítja az állami infrastruktúra felzárkózási program végrehajtását.

A koncessziós autópályaépítés legutóbbi tapasztalatai kedvezőek, így épül tovább az M5-ös autópálya Szeged felé, és az M6-os Dunaújvárosig – állítja a közlemény. Ezek a koncessziós autópályák bekerülnek a matricás rendszerbe, így mindenki számára megfizethetők lesznek. (FigyelőNet)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.