Szalay Balázs: „Nagyon sok versenyzőnek okozott gondot a mai nap, mert mi ugyan csak a 37. helyen rajtoltunk, a 3. ellenőrzési pontig mégis mintegy 20 autót sikerült megelőzni, akik egytől egyig mind a dűnék közé voltak beragadva.
A 3-as szervízpontnál a szerelőink 20 perc alatt kicserélték a generátort, és így tovább tudtunk menni. A 4-es ellenőrzési pont előtt, egy dűne nagyobbnak bizonyult mint gondoltuk, és az autó orra beleállt a homokba. Ez elektromos problémát okozott a hűtőrendszerben, és a 4-es ellenőrzési pont után meg is kellett állnunk lehűteni a forrásban lévő hűtővizet.
Szerencsénkre, éppen arra jött egy sejk kinézetű úriember aki azonnal a rendelkezésünkre bocsátott egy karton vizet amivel fel tudtuk tölteni újra a hűtőtartályt. A mai nap a verseny eddigi legnehezebb szakasza volt , s úgy gondolom, hogy amit itt kiállnak az autók, az a legeslegjobb teszt a Dakarra. A holnapi nap 256 km-es gyorsasági szakaszt tartogat még a versenyzők számára. Tegnap a rendezők úgy határoztak, hogy a Ramadan miatt a pénteki gyorsasági szakaszt törlik a versenyből és etap lesz helyette.”
Az összetett versenyben a De Mevius, Dubois belga, francia páros vezet Nissannal egy arab duó és a finn Kankkunnen, Repo kettős előtt. A mezőnyben mindössze a 24. helyen áll Stephane Peterhansel, aki az új Mitsubishi Evolutionnal versenyez, míg Jutta Kleinschmidt a VW Touareggel csak a 30. (sportforum.hu)
A Desert-rali összetett állása:
1. Gregoire De Mevius, Jacky Dubois (belga, francia) Nissan 6:49:23 h
2. Khalifa Al Mutaiwei, Alain Guehennec (arab) BMW 6:57:20
3. Juha Kankkunen, Juha Repo (finn) VW Touareg 7:02:33
4. Hiroshi Masuoka, Andreas Schulz (japán) Mitsubishi 7:02:49
5. Andrea Mayer, Henri Magne (német, francia) Mitsubishi 7:56:07
...36. Szalay Balázs, Bunkóczy László – Opel Frontera 32 óra

Menczer Tamás keményen nekiment a Momentum korábbi elnökének