R. Székely Julianna: A Lee and Dan például nem érti, hogyan kerülhetett az internetre az, amit ők csak belső használatra szántak. Szinte látjuk magunk előtt, amint pénzt és időt nem kímélve dolgoznak a szpoton, melyben egy robbanótöltetekkel körültekert arab terrorista, aki a hirdetett autóval indul angliai kertes házából egy kávéházhoz tömegmészárolni, végül csak saját magát tépeti szét, mert a „Polo – kicsi, de erős”, karosszériája egy robbanás erejét is fölfogja. A reklámcégek tényleg híresek arról, hogy a pénzükön saját magukat szórakoztatják, a termékeiket hidető nagy vállalatok pedig arról, hogy illedelmesek, erkölcsösök, visszafogottak. A Volkswagen kör-e-mailben közölte, hogy ilyen reklámra nem adott megrendelést, ami egyfelől a tekitnélyét óvja, másfelől azok figyelmét is fölhívta a szpotra, akik még nem látták.
(Magyar Hírlap, 2005. január 25.)

Csak a legokosabbak érnek el 7 pontot ebben a vegyes műveltségi kvízben