R. Székely Julianna: Önrobbantó reklám

MNO
2005. 01. 25. 9:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

R. Székely Julianna: A Lee and Dan például nem érti, hogyan kerülhetett az internetre az, amit ők csak belső használatra szántak. Szinte látjuk magunk előtt, amint pénzt és időt nem kímélve dolgoznak a szpoton, melyben egy robbanótöltetekkel körültekert arab terrorista, aki a hirdetett autóval indul angliai kertes házából egy kávéházhoz tömegmészárolni, végül csak saját magát tépeti szét, mert a „Polo – kicsi, de erős”, karosszériája egy robbanás erejét is fölfogja. A reklámcégek tényleg híresek arról, hogy a pénzükön saját magukat szórakoztatják, a termékeiket hidető nagy vállalatok pedig arról, hogy illedelmesek, erkölcsösök, visszafogottak. A Volkswagen kör-e-mailben közölte, hogy ilyen reklámra nem adott megrendelést, ami egyfelől a tekitnélyét óvja, másfelől azok figyelmét is fölhívta a szpotra, akik még nem látták.

(Magyar Hírlap, 2005. január 25.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.