A Hartsfield-Jackson mintegy 6 milliárd dollárt invesztál a bővítésbe, azonban a repülőtér még ezek után sem lesz alkalmas az Airbus monstrumának fogadására. Mivel az üzemeltető cég nem kíván újabb összegeket ilyen irányú fejlesztésre fordítani, így az A 380-as nem lesz majd képes landolni Atlantában, mondta Ben DeCosta, a repülőtér vezetője.
Az elutasító hozzáállásban valószínűleg közrejátszik az is, hogy De Costa úgy véli: a két emeletes gép amúgy sem lesz majd sikeres a piacon, számol be a Der Spiegel.
Ezzel szemben más repülőterek nem bánják a milliárdokra rúgó átalakítási költségeket. Mint arról a Menedzsment Fórum korábban beszámolt, a tervek szerint öt év múlva a világon összesen hatvan légikötő lesz alkalmas az óriásgép fogadására.
Előre megvan az ítélet a Trump-kormányzat elleni perben?
