Nagy Iván Zsolt: Mosolyogva bukik a MÁV

MNO
2005. 02. 02. 9:50
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Nagy Iván Zsolt: Igen, tenni kell valamit: mentsük meg a hasztalan kedvességtől már-már depressziós jegykezelőket, legyen végre MÁV-központú a szemléletünk. Ez persze nekünk, a szolgáltatóktól – nyilván valamilyen tipikus fogyasztásorientált perverzióként – pénzünkért szolgáltatást váróknak, nem jut eszükbe, de, mint mindig, itt a MÁV, és gondvisel. Ad nekünk mosolyszelvényeket, mi meg végre kapcsolunk, s jutalmazunk: jön a kalauz, nevet és jegyet kér, nevetünk mi is, és jegyet adunk, aztán odaítéljük neki a cetlit, ő boldog, kezet fogunk, és együtt nevetünk – idilli az egész, mint egy joghurtreklámban.
Egyből meglátszik, hogy a MÁV-nak új elnöke van, új stratégiával. Régebben ilyenkor átrendezték a főnök irodáját, hadd lássa mindenki, mekkora a lendület.
Ma azért ez már túl egyszerű lenne, a baj sem egy múló rosszullét, májusra már a társaság teljes lebénulását jósolják, itt valami igazán megváltó ötlet kellett. Megtalálták – a MÁV meg lesz mentve. Vagy ha nem, hát legalább mosolyogva bukik. S még talán mi is sajnáljuk majd egy kicsit.

(Magyar Hírlap, 2005. február 2.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.