Utolérte a 2000-es boomot az online hirdetési piac

Az elmúlt évben 32 százalékkal bővült az online hirdetési piac az Egyesült Államokban, ahol 2004-ben 9,6 milliárd dollárt költöttek internetes reklámokra a hirdetők – derül ki a PricewaterhouseCoopers és az Internet Advertising Bureau felméréséből.

MNO
2005. 02. 24. 9:40
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Az AdAge.com-on közzétett adatok szerint a jelentős növekedéshez nagyban hozzájárultak az online piac legnagyobb költői. A mobilszolgáltató Vonage reklámbüdzséjének 50, a Ford Motor Co. által forgalmazott Lincoln Mercury márka hirdetési büdzséjének 25 százalékát fordítják internetes megjelenésre, emellett a Mcdonald's is megtízszerezte online költését az elmúlt évben – adta hírül a Napi Online.

Az Egyesült Államokban az ezt megelőző online költési csúcs az internetes boom évében, 2000-ben volt, ekkor 8,1 milliárd dollár reklámbevételt könyvelhettek el az online médiumok.

A magyarországi online hirdetési piacon az első kilenc hónap alapján 62 százalékos bevétel növekedésről tanúskodott a legnagyobb online médiumok eredményét egyesítő online hirdetési index. Tavaly januártól szeptember végéig több mint 1,65 milliárd forintot költöttek internetek megjelenésekre a hirdetők.

Forrás: Napi Online

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.