Az AdAge.com-on közzétett adatok szerint a jelentős növekedéshez nagyban hozzájárultak az online piac legnagyobb költői. A mobilszolgáltató Vonage reklámbüdzséjének 50, a Ford Motor Co. által forgalmazott Lincoln Mercury márka hirdetési büdzséjének 25 százalékát fordítják internetes megjelenésre, emellett a Mcdonald's is megtízszerezte online költését az elmúlt évben – adta hírül a Napi Online.
Az Egyesült Államokban az ezt megelőző online költési csúcs az internetes boom évében, 2000-ben volt, ekkor 8,1 milliárd dollár reklámbevételt könyvelhettek el az online médiumok.
A magyarországi online hirdetési piacon az első kilenc hónap alapján 62 százalékos bevétel növekedésről tanúskodott a legnagyobb online médiumok eredményét egyesítő online hirdetési index. Tavaly januártól szeptember végéig több mint 1,65 milliárd forintot költöttek internetek megjelenésekre a hirdetők.
Forrás: Napi Online

Ez nem ellenzék, hanem vírus, amit le kell gyűrni