Jobb a macskaeledel a magyar sonkánál?

Nagy botrányt kavart a magyar sertéstenyésztők körében a Whiskas nemrégiben megjelent sajtóhirdetése. A reklám ugyanis a magyar sonkát hasonlítja össze a nemzetközi cég által gyártott állateledellel – ez utóbbi javára. A Magyar Sertéstartók Szövetségének elnöke, Sákán Antal szerint a reklám a jelenlegi kormány internacionalista piacpolitikájának jelképe is lehetne.

Magyar Nemzet
2005. 04. 17. 22:09
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A Magyar Gazdák és Fogyasztók Önvédelmi Mozgalmának elnöke, Hanó Miklós szerint a hirdetés azt sugallja, hogy Magyarországon már nem lehet különbséget tenni az emberi, valamint az állati fogyasztásra szánt élelmiszerek között. A reklámot készítő TBWA Budapest reklámügynökség – akárcsak a Whiskast forgalmazó Master Foods Hungary Bt. – sajnálatát fejezte ki a történtek miatt, és többé nem használja a hirdetést. A Magyar Reklámszövetség a közeljövőben etikai vizsgálatot folytat a reklám kapcsán. A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium sajtóosztálya lapunk megkeresésére azt közölte, hogy a tárca „szakmailag nem érzi magát illetékesnek”, ezért nem kíván állást foglalni a Whiskas-reklám ügyében.

Bővebben a Magyar Nemzet hétfői számában.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.