Kő András: Milyen a jó telefonkönyv?

MNO
2005. 06. 24. 6:31
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Kő András: Milyen a jó telefonkönyv? – tehetjük fel a költői kérdést. A válasz alighanem így fogalmazható meg: az, amelyik hasznos, azaz gyorsan és pontosan választ ad a kérdésünkre. Ha keresgélni, bajlódni kell, a tisztelt előfizető feldühödik, s a vége az, hogy felhívja a 198-as tudakozót. Ennek persze a szolgáltató csak örül, de örömébe üröm is vegyül, hiszen megint a sarokba dobták a telefonkönyvet.

(Magyar Nemzet, 2005. június 24.)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.