A tender nyertese végezheti el a kettő, egyenként mintegy 7,3 km hosszú alagút, a Szt. Gellért téri állomásszerkezet, a pajzsindító és pajzsfogadó műtárgyak, a fordító műtárgy és kapcsolódó alagutak, valamint a szellőzőalagutak tervezését és szerkezetépítését.
A hét induló közül a mai döntés szerint egy cég és négy konzorcium bizonyult alkalmasnak: a Taisei Corporation; a·BAMCO konzorcium, a ZOSw Metro-4 Konzorcium, a BPV-Metro4 Konzorcium, valamint a Metro4 Budapest Konzorcium. A versenyző cégek a hivatalos értesítés után megkezdhetik a részletes ajánlatok kidolgozását, amelyet szeptember végéig kell benyújtaniuk. A szerződéskötésre a tervek szerint év végén kerülhet sor.
(tőzsdefórum.hu)
Feljelentették a magyar riportert, mert interjút készített Orbán Viktorral















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!