Sikeres a Tévémaci

Több nézőt vonz a fiatal korosztályokból a közszolgálati tévé új, hétköznap délelőtti programja, mint a két kereskedelmi csatorna műsora. A Tv 2 és az RTL Klub egyperces átlagnézettsége, valamint közönségaránya a vizsgált időszakban, 9 és 12 óra között alacsonyabb volt, mint az MTV-s műsoroké - írja a vg.hu.

MNO
2005. 06. 29. 5:59
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A köztévé megduplázta közönségarányát ebben az időszakban: a 2005. májusi 8-9 százalékról ez a szám 2005. júniusban 16 százalékra emelkedett. A „kamaszhíradóval” jelentkező délutáni 12+ is jól megy. A júniusban eddig sugárzott adások a megcélzott korcsoport 12,2 százalékát tudták a képernyő elé ültetni. Igazi sikertörténet az Esti mese visszatérése is. Mióta megint van Tévémaci, az adott idősávban tv-t néző gyerekek közel ötöde ült az MTV képernyője elé. Figyelemre méltó tény az is, hogy az éppen tévéző „nagyok” (18–49 évesek) 26 százaléka is az MTV-t választja.

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.