Az első negyedév végén az internetes folyószámla-szolgáltatásokkal rendelkező hitelintézetek 520 ezer internetbanki szolgáltatásokra szerződött lakossági ügyféllel rendelkeztek, ami 8,4 százalékkal több, mint 3 hónappal, és 44 százalékkal magasabb, mint egy évvel korábban. Az internetbanki szolgáltatásokra szerződött vállalkozások száma ugyanebben az időpontban 83 ezer volt, ami 12 százalékos, illetve 50 százalékos növekedést takar a megelőző 3, illetve 12 hónap során – derül ki a GKI Gazdaságkutató Rt. és a T-Mobile Távközlési Rt. – a Sun Microsystems Kft.-val együttműködve készített – legfrissebb kutatásából.
Az elmúlt két év során folyamatosan magasabbra értékelték a bankok azon képességüket, hogy mennyire tudják kihasználni internetben rejlő lehetőségeket. A hitelintézetek mind a jelenre, mind a következő 12 hónapra vonatkozó képességükről egyre magabiztosabban nyilatkoztak.
A bankok várakozásai alapján az internetes bankszolgáltatások közül továbbra is az internetes átutalások aránya növekszik majd a legnagyobb mértékben mind a lakossági, mind a vállalati ügyfelek között. A második, illetve harmadik helyre a lakossági ügyfélkör esetében a mobilegyenleg feltöltése, illetve a számlainformációk lekérdezése, a vállalati ügyfelek esetében a mobilegyenleg feltöltése és a betétlekötések kerültek.
Így védi Magyarország a teljes kontinenst















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!