A legkirívóbb példa erre, hogy Sárvár felett függőleges irányban 100 méterre megközelített egymást két repülő, hogy elkerüljenek egy harmadikat. Az előírás szerinti minimális távolság 300 méter lett volna, és csak egyik gépen működő forgalmi konfliktuskutató berendezésnek (TCAS) köszönhető, hogy nem lett katasztrófa – tartalmazza a közlemény.
Hozzáteszik: a légiforgalmi irányítók közel 30 százalékos létszámhiánnyal küzdenek. A megnövekedett forgalom ellenére sokszor a munkavégzéshez minimálisan szükséges létszám is hiányzik a napi szolgálatokból.
Gyurcsány Ferenc miniszterelnököt és Kóka János közlekedési minisztert folyamatosan tájékoztatják a kialakult helyzetről, ennek ellenére a konfliktus feloldásáért semmit nem tesznek. Egy esetlegesen bekövetkező katasztrófáért elsődlegesen ők vonhatók felelősségre – írja a Jobbik a közleményben.

Meghalt a kisfiú, akit agyevő amőba támadott meg a párkányi fürdőben