Marketing a magyar zöldségnek: a kormány nem támogatja

A jövő hét közepén induló, "Egy kis hazai itthonról ínyenceknek" elnevezésű marketing akcióval népszerűsíti a magyar zöldséget és gyümölcsöt belföldön a Magyar Zöldség-gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.

MNO
2005. 07. 23. 11:32
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Mártonffy Béla, a szakmaközi szervezet és terméktanács ügyvezető igazgatója szerint az év végéig tartó, mintegy 10 millió forintba kerülő akcióval a szakmaközi szervezet célja az, hogy a magyar vásárlók az eddiginél jobban megismerjék a hazai termesztésű termékeket. Az akció a hét magyarországi Cora áruházban zajlik majd.

Mártonffy megjegyezte, hogy a szakmaközi szervezet az idén marketing célokra még semmilyen támogatást nem kapott az agrárkormányzattól – mondván, hogy nincs pénz erre a célra. Pedig az ügyvezető igazgató szerint nagy szükség volna arra, hogy a magyar zöldséget, gyümölcsöt belföldön minél szélesebb körben népszerűsítsék a sokszor silány minőségű külföldi áruval szemben.

hvg.hu

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.