Az MSZP a nyár közepén telefonos kampányba kezdett. A vezetékes telefonok mellett 800 ezer nyilvános hívószámú mobilon is bejelentkezik a miniszterelnök és az MSZP elnöke, hogy gépi üzenettel népszerűsítse a kormány 100 lépés programját. Az Indexnek nyilatkozó szakértők szerint a telefonos direkt marketingre szakosodott cégek napi több tízezer hívást is kezdeményezhetnek.
A gépi üzenetben a két politikus a 100 lépés programjáról beszél. Többek között azzal érvelnek, hogy a megvalósításhoz szükség van a felhívott állampolgár segítségére is, hogy „a program valóban ne tévessze szem elől a valóságot„. A szöveg elhangzása után a hívott fél reagálhat a megkeresésre – már ha végighallgatja az üzenetet –, és gombnyomással válaszolhat a feltett kérdésre.
Az Index úgy tudja, azok közül, akik pozitív visszajelzést pötyögtek be a készülékbe, többeket személyesen is megkerestek az MSZP megbízottai. A callcenteresek többek között arról érdeklődtek, hogy a felhívott hajlandó-e később is kapcsolatban maradni a párttal, és megadja-e postacímét is a szocialistáknak, hogy a párt a küldhessen nekik nyomtatott anyagokat is.
Az akció költségeivel kapcsolatban megkerestük László Boglár kormányszóvivőt, aki közölte: Gyurcsány Ferenc miniszterelnök kampányához nincs köze a kormánynak. Nyakó István MSZP-szóvivő telefonján üzenetet hagytunk.
Forrás: Index
Súlyos balesetek miatt félbeszakították a VIII. Dagonya Extrém Fesztivált
