Hangsúlyozzák: ők a metró építéséről, annak következményeiről és hatásairól akarták tájékoztatni az embereket, rájuk bízva annak eldöntését, hogy az mennyiben segíti életüket, közlekedésüket. Leszögezik, hogy nem propagandisztikus, a közvéleményt gyermekként kezelő kommunikációs megoldásokat, hanem nyílt, mindenre kiterjedő pontos tájékoztatást javasoltak. Egyebek közt indítványozták, hogy a cég és nem a főpolgármesteri hivatal ellenőrzése alatt lévő önálló szerkesztőségen keresztül tájékoztassák az embereket. A pályáztató viszont a korábbi évekhez hasonló kommunikációs elképzelés mellett voksolt.
A cég szerint „legalábbis megtévesztő” Gulyás Lászlónak, a BKV metróprojekt-igazgatójának azon nyilatkozata, miszerint az összességében olcsóbb ajánlat nyert. Közlésük szerint az ötéves megbízást cégük 242,5 millió forintért vállalta volna, s e feladatot nemzetközi forrásból egymillió euróval kívánták megtámogatni. Ebből például minden tömegközlekedési eszközön olyan tájékoztató rendszert építettek volna ki, amelyen keresztül szerkesztőségükből a metróépítéssel és a közlekedéssel kapcsolatos hírekről értesülhettek volna az emberek. (hvg.hu)
Kemény Dénes: Szarvaskolbász Fergusonnak, elutasított ajánlat a Beckham-mezért
